Zašepečem (verzija 1)



Pogrešam gorski zrak in mestni vrvež.

Pogrešam poceni pico in izvirsko vodo.

Pogrešam tišino noči in blešč luči.

Pogrešam revščino in stisko.


Jasno je nebo nad mano.
Ves svet je oder, da po njem postopam.
A norca zadela me je krogla.
Da bil sem tam, kjer me ni bilo treba.

Jasno je nebo nad mano.
Horizont je kakor duri.
A jaz nesrečnik na prašnih tleh sopočem.
Rad vedel bi, kje je zadelo.

Jasno je nebo nad mano.
Vsaka pot me na svoj kraj vleče.
Utipam, da pri srcu je zadelo.
Grenak nasmeh se razširi čez obraz.

Jasno je nebo nad mano.
Poti me vežejo na tla pekla.
Saj vendar znano je, da srca nimam.
Poberem se in rdečo sled čez svet raznosim.

------------------------------------------

Jasno, je nebo nad mano.
Nekje za njim je srce moje.
Vselej za obzorjem, vselej drugod.
Pogrešam, vendar do neba ne sežem.

Komentarji

Priljubljene objave