Princ na belem konju


Iskala sem močnega moža,
bil je trd, kakor kamena postelja.
Iskala sem pametnega moža,
bil je hladen, kakor mrzel tuš.
Iskala sem si dobrega moža,
bil je naiven, kakor ovčji čuvaj.
Iskala sem prijaznega moža,
bil je mehak, kakor pernat ščit.
Iskala sem lepega boža,
bil je krhek, kakor steklena hiša.
Iskala sem pravičnega moža,
bil je grenak, kakor čokolada iz limon.
Iskala sem bogatega moža,
bil je vzvišen, kakor trgovec nad kelihom.
Iskala sem spretnega moža,
bil je uporaben, predčasno izrabljen.
Iskala sem pogumnega moža,
bil je neustrašen, kakor čivava pred tigrom.

In po vseh teh poskusih sem ga našla,
princa na belem konju.

Katerega moč me je varovala,
katerega znanje me je pojilo,
katerega dobrota me je krepčala,
katerega prijaznost me je grela,
katerega lepota bila mi je v ponos,
katerega pravica me je bistrila,
katerega bogastvo me je preskrbelo,
katerega spretnost je mojo dopolnjevala,
katerega pogum mi dajal je upanje.

In takrat se šele zavem,
kako zelo nisem princesa na belem konju.
On mi je stal ob strani, a jaz njemu nisem,
tako sem ostala brez moža.

Komentarji

Priljubljene objave