Umiranje


Odprem učbenik in notri piše: 

»Umrl boš.« 

Grem po cesti in na zidu piše: 

»Umrl boš.« 

Neznanec me pozdravi in vse kar slišim: 

»Umrl boš.« 

Grem v cerkev in jasno je povedano: 

»Ne boš umrl.« 

Ne strinjam se: 

»Umrl bom.« 

Grem na vrtiljak in na njem piše: 

»Umrl boš.« 

Usedem se, vrtim in vedno znova se vračam na: 

»Umrl boš.« 

»Umrl boš.« 

»Umrl boš.« 

… 

Prijatelj mi spotoma pove: 

»Umrl boš.« 

Ponovi: 

»Umrl boš.« 

Ponovi: 

»Dude, umrl boš!« 

Odgovorim: 

»Vem. Pusti me da živim.« 

--------------------------------------

Z nožem si prebodem srce: 

»Uh, še pravočasno sem umrl.« 

Duh odgovori: 

»Ne. Umrl si le prej.« 

Uprem se: 

»Zbežal sem.« 

Odgovori: 

»A nisi ubežal.« 

Rečem: 

»Nočem se boriti.« 

Odgovori: 

»Zato si umrl.« 

Umrem.

Komentarji

Priljubljene objave