Spev stvarjenja


Na začetku sonce ni vedelo kje začeti s stvarjenjem sveta,
zato je ustvarilo svet, samo za dva leva.
Bila sta brata, v viziji isti stvarjena.
A bila jima različna je usoda v zibel položena.
"Dalo sem vama na razpolago celotno Zemljô,
vendar kateri se odnesel bo bolje, se bo sčasoma izkazalo.
Obrne se k prvemu, ki nič ne slute;
blisk in božanstvo razdivja se nad potekom njega usode.
"Ti jasen imaš poklic! Pobijaj antilope za svoje levinje.
Da zatajiš ti gorje! A da uspeš, te naredim za seme nove rase."
Obrne k drugemu se bratu, se veter umiri;
sonca blaga beseda  srce mu razbremeni.
"Tebi blagor med levi, ti poklica ne dam.
A želim, da imel bi veselje v tem, da antilop življenje mi žrtvuješ vsak dan."
Gresta brata vsak svojo pot.
Dih svetlobe pa ustvari dela in počitka čas s sprehodi čez nebesni svod.

Mine leto, se srečata leva.
Si izmenjata misli o poteku svojega bivanja.
"Meni le noč počitka deli.
Čez dan pa v vročini se pokoravam svoje nagrade rešitvi.
Lovim in lovim in nikoli dovolj!
Vse več in vse več je rogačev, ki mi otežujejo obstoj.
Če res nekega dne se iz mene več jih rodi …
Raje padem, kot pa jih še več prepustim tej agoniji!"
"A meni še noč počitka ne deli,
saj čez noč se lovi, podnevi pa spi."
"Se nič ne bojiš, da izpadel bi len?"
"Božanstvo želi, da življenja naužijem.
Lovim pa s krdelom, da vsakdo z mano užitek deli,
tako da kmalu ne bo več antilope za uloviti."
"Te nič ne skrbi, da ne kažeš le svoje moči?"
"Prav nič, saj božanstvo, da se utrudim, ne želi.
Blagor tistemu, ki se kot jaz božanstvu sončevemu rodi,
kajti njemu na čast se vsako noč odpravljamo loviti."

Ko je življenje naokoli, božanstvo sestopi na svet.
Pregleda kako se je unesel njegov duet.
"Vidim, da uspel izpolniti nisi naloge!
A drugi, ki je sploh ni imel jo opravil je bolje!"
"Goljufal je, vam rečem, čez čas počitka lovil!
Pomagalo mu je pleme … seveda sem izgubil!"
"Zakaj pa misliš, da sem ti ga dal? Saj ni v tvoji moči, da bi nalogo sam opravil.
A kjer si vero ti v nagrado izgubil, me on je še naprej slavil!"
Tako rekoč je božanstvo zgradilo naš svet,
a v njega nauk zasadilo, da bo vsem sonca sinovom lažje živet.
"Ustvarjam vas z namenom, na vas je da najdete ga.
A podarim vam darilo, da vam življenje ne bo muka.
Podarim ob nalogi vam še in upanje,
da nekega dne spoznate, da ne živite zame, pač pa zase."

Komentarji

Priljubljene objave