Jaz


Jaz.
Jaz sem zelo zmedena osebnost.
Jaz sem zelo razpršena osebnost.
Jaz sem zalo ne jaz osebnost.
Jaz.
Jaz.
Jaz.
Jaz.
Jaz.
Jaz.
Jaz.
Kje ali kdaj sem jaz?
Jaz.
Jaz vem, da nič ne vem.
Vem pa tudi, da sem jaz zelo "jaz" in "ne jaz".
"Jaz" "ne jaz" misli, da je "jaz" in "ne jaz".
"Ne jaz" "jaz" misli, da je "ne jaz".
"Jaz" "ne jaz" in "ne jaz" "jaz" misliva, da sva "ne jaz" in "jaz".
Jaz.
"Jaz" mislim, da me vsak "ne jaz" "jaz" hoče uničiti in "ne jaz" "jaz" se strinja.
"Ne jaz" "jaz" ne ve, da je "jaz" "ne jaz" in da se to ne da, a mu uspeva.
"Jaz" je zelo zmeden in ne ve, če naj ukrepa ali ne.
"Jaz" ugotovi, da ima dve možnosti.
"Jaz" se lahko moti in "jaz" ve, da je zmedena osebnost.
"Jaz" se morda ne moti, vendar jaz tega ne more vedeti.
"Jaz" spozna, da se vedno moti, vendar ne ve če vselej narobe ravna.
"Jaz" spozna, da v kolikor se moti premine.
"Jaz" spozna, da noče biti uničen.
"Jaz" začne uničevati "ne jaz" "jaz", četudi se to ne da.
"Jaz" je zelo zmedena osebnost.
Jaz.

Komentarji

Priljubljene objave