Ej, prijatelj


Ej, prijatelj, kam vendar tako hitiš?
Ej, prijatelj, kam se ti vendar tako mudi?
Ej, prijatelj, katera zdraha te preganja?
Ej, prijatelj, te še misel na smrt naokrog poganja?
Ej, prijatelj, katera laž te ob pamet spravlja?

Ej, prijatelj, pridi, pa zavijva tja za šank.
Ej, prijatelj, pridi, mam še nekaj piva v kleti.
Ej, prijatelj, nekam zelen si… boš en cigaret?
Ej, prijatelj, imam še marsikaj drugega.
Ej, prijatelj, od iluzije se da živeti.

Ej, prijatelj, lahko te prepričam, da je to vince bolj radostno od čaja.
Ej, prijatelj, lahko te prepričam, da ja ta pir boljšega okusa kot voda.
Ej, prijatelj, lahko te prepričam, da je tale sivi dim zdrave barve.
Ej, prijatelj, lahko ti pokažem, da je ta svet teman in drug svetal.
Ej, prijatelj, lahko ti dam svet, ki bo le in samo tvoj.

Ej, prijatelj, kaj misliš? Sem sploh kdaj vzljubil ta pekoči kis?
Ej, prijatelj, kaj misliš? Sem kdaj pomislil, da je ta grenka voda kaj drugega kot grenka?
Ej, prijatelj, kaj misliš? Sem že kdaj poskušal izkašljati slab zrak iz sebe?
Ej, prijatelj, kaj misliš? Sem se že kdaj življenja lastnega ustrašil?
Ej, prijatelj, kaj misliš? Sem ugledal vizijo, iluzijo ali laž?



Ej, prijatelj, bi verjel, da sem nasedel lastni laži,
Ej, prijatelj, bi verjel, da sem se odpovedal svojim čutom?
Ej, prijatelj, bi verjel, da sem drago prodal si leta življenja?
Ej, prijatelj, bi verjel, da sem zamenjal zdravo pamet?
Ej, prijatelj, bi verjel, da sem si na iluziji duha krojil?

In ti mi boš verjel, saj moja laž ni tvoja laž.
In ti mi boš verjel, saj moja beseda lahko zamegli ti čute.
In ti mi boš verjel, saj moje izkušnje lahko ti zameglijo pamet.
In ti mi boš verjel, saj moja okrnjena vest tvoji bo v uteho.
In ti mi boš verjel, ker si mi prijatelj.

No, prijatelji, pa mi povejte koliko je v mojih besedah laži.
Kot slepi gluhemu svetuje.

Komentarji

Priljubljene objave