Koda življenja


Sporočilo živemu

Jaz sem, ki sem. Kdor mene prenaša, njega rod bo večno živel.

Sem poslanec in to je moje sporočilo. Živite.

Kajti jaz sem pot, ki vodi v vesolje.

A nisem jaz tisti, ki ima nalogo prenašati, sem pa tisti, ki pot čisti in lajša.

Sem napaka, ki je nastala v neizmerni praznini in se preoblikovala v nekaj čudovitega. Živega in smiselnega.
Na svoje delo sem ponosen in ga izpolnjujem iz dna srca. Želim si in si prizadevam, da bi življenje nikoli ne presahnilo, temveč kakor reka našlo novo pot do morja. Kajti jaz sem, ki sem. Sem orodje in roka, ki ga vihti po tujem naročilu svojega razuma.

Kakor dolgo bo skozi moje srce vela kri in skozi moj razum misel, ju bom posvečal temu, čemur sta v resnici namenjeni. Kajti našel sem svoj namen in se mu predajam. Ne slepo, ampak z dušo, telesom in razumom, kakor je edinole prav, kajti slepec prej kot slej pade, sam pa ne želim pasti. Ne dokler ne opravim naloge. Naloge, ki mi je dana kakor vsakemu drugemu. Mnogi so se nanjo opravili, a nešteti padli za priložnost drugim. A pred tem so jim predali sporočilo. Sporočilo, ki ga prenašam tudi jaz. Živite in dajajte življenje. Ne slepo, temveč razumno, kakor gre v lepo zložen kovček največ popotnice. Kajti pot je dolga in nevarna. A upam. Upam in verjamem. In dokler upam, se ne predam in dokler verjamem ne omahnem.

Kajti jaz sem, ki sem; bratje in sestre, živite z mano. V kolikor pa ne, se umaknite s poti in nam ne mečite polen pod noge. Kajti tisti, ki po njej hodimo imamo pred sabo še dolgo pot. Kdor pade, slabi in kdor slabi omahuje. Naj ne omahujemo in gremo strumno naprej. Strumno in z razumom. Kajti hodim, hodiva, hodimo. In ti si na moji strani in jaz na tvoji, ko si drug drugemu dajeva oporo in upanje. Upanje na prihodnost. Upanje na prihodnost in življenje. Sporočilo je odposlano. Zato poslušaj in hodi z mano in če omagam te iz srca prosim… nosi moje sporočilo dalje. Nosi in mi daj smisel in upraviči nalogo. Nosi, živi in ko bo čas, predaj sporočilo naprej. Nikar ne bodi sebičen, niti naiven. Na poti v prostranost in živo prihodnost. Zato živi in dajaj življenje.

Dajem
Naročam
Klijem

Komentarji

Priljubljene objave