Čajanka XIV


Nekoč mi je umreti.
Morda umrem pod rjuhami domače hiše.
Morda umrem kot žrtev prehlajenega sveta.
Morda umrem, ko me zgazi tovornjak.
Morda umrem na fronti bojnih plinov.
Morda umrem z bajonetom skozi golt.
Morda umrem iz lastne malomarnosti.
Morda umrem tako, da mi pes razpara trebuh.
Morda umrem na letalu v prostem padu.
Morda umrem v bolečinah kot ujetnik.
Morda umrem po tuji pravici.
Morda umrem …
Morda pa ni tako pomembno kako umrem.
Morda pa umrem z besedo na ustnicah.
Morda pa umrem kot izdajalec.
Morda pa moje življenje kupi drugo.
Morda pa samo lenuharim do konca življenja.
Morda pa se na koncu smrti že kar veselim.
Morda pa le kaj postorim za boljši jutri.
A gotovo je le, da bom umrl.
Do tedaj jaz taktiram svoji smrti.
Tako ali drugače, v mojih ali tujih rokah.
Nekoč mi je umreti.

Komentarji

Priljubljene objave