Otroka



Bistri sine, mali sine,
Midva se še ne poznava.
Bistri sine, mali sine,
Le kdaj o življenju še poklepetava?

Stari oča, modri oča,
Časti vreden sivi mož.
Stari oča, modri oča,
Kadar bo presenečen boš.

Bistra hčerka, iskra hčerka,
Midva se še ne poznava.
Bistra hčerka, iskra hčerka,
Le kdaj roki si podava?

Stari tata, modri tata,
Časti vreden sivi mož.
Stari tata, modri tata,
Pride dan in ganjen boš.

Močni sine, pogumni sine,
Da le lastna moč duha ti ne zapravi.
Močni sine, pogumni sine,
Da le v temno ulico usoda te ne spravi.

Stari oča, modri oča,
Zame se ne bojte Vi.
Stari oča, modri oča,
Za vodiča boste mi prav Vi.

Lepa hčerka, zvita hčerka,
Da le lepota srca ti ne vzame.
Lepa hčerka, zvita hčerka,
Da le ničevo življenje te ne gane.

Stari tata, modri tata,
Naj prav nič Vas ne skrbi.
Stari tata, modri tata,
Življenja učitelj mi boste prav Vi.

Otrok majhen, otrok nemočen,
V kakšen svet sem te spustil.
Otrok majhen, otroka nemočen,
Da te le nikoli ne bi izgubil.

Dragi oče, le moj oče,
Nikar solz ne prelivaj zdaj.
Dragi oče, le moj oče,
Na pot, junaško odpraviva se naj.

Drago dete, drobno dete,
Z mamo tukaj vedno bova.
Drago dete, drobno dete,
Le vprašaj tudi kadar dolgo boš že z-doma.

Dragi oče, modri oče,
Stopiva vendar zdaj v novi dan.
Drago dete, moje dete,
Narediva vsakega iz sanj.

Komentarji

Priljubljene objave