Pripovedna pesem; Predstavitev


Pridem do omarice, jo odprem, vzamem prenosnik in še nekaj kablov, zaprem. Po stopnicah navzdol, na konec hodnika. Pričakujoči pogledi strmijo vame. Ne upam jim odgovoriti, moj čas še pride, stopim v učilnico, zaženem program. Sedem v klop in čakam. Drugi čakajo z mano. Čakajo da kdo napove nastop za katerega že tako vsi vedo. Tako čudna logika. Tako čudna, da zavzeto s pogledom bulim mizo in čakam, ne da bi odgovoril na prenekateri pogled. Učitelj vstopi, ponosno dvignem glavo. Kaj če bo kaj narobe? Strah me hromi, ampak vem da bo ta hip vsak čas minil. Misli preplavi ena sama misel. It is show time. Učitelj me napove, takrat zamenjava mesti. Trenutek resnice in vizije prihodnosti. Prevzamem nadzor, on ga podpira, še vedno skrivaj red nadzira. Misli polete, zdaj gre na vse ali nič, um se osvobodi, to je moj element, zdaj se bodo pokazale ure in dnevi presedeti za mašino pred mano. Prvi prizor, naslov, avtor, to ni še nič. Zdaj povzamem zgodbo, mogoče zgradim časovni stroj, mogoče se pomanjšam na velikost molekule, vse je mogoče, začnem pripovedovati. Govorim, kažem, nikoli preveč, nikoli premalo, ravno prav kot kuhar mešam in mešam vam svojo novo mojstrovino. La predstavitev gre v slast, večina jo pograbi, tam so še tisti, ki vedno so proti, a kaj naj z njimi. Njih okus ni moj in njihove zamere niso moje. Nadaljujem. Zdaj razlagam čudesa sveta. Moje znanje je vaše znanje, moj duh vam predajam, da videli bi kar vidim jaz. Lepote in grozote sveta, ena po ena, da nebi bilo preveč, nakar se vsake toliko po obrazih zazrem. Eden zeha, enemu skoraj izstopijo oči, eden posluša, spret drugi ne,eden… hm, vse poznam, a ni časa za misli, predstava mora iti naprej. Tu pa tam premor, animacija mogoče film, ali pa elektronski glas, če že v odzadju ne igra glasba , ki daje takt. Tako grem, vse do konca. Še zadnja misel in viri, pozdrav. Zavesa se zapre, občinstvo ploska, nekateri navdušeno, drugi naveličano. Nasmehnem se, saj vem da sem vse storil prav. Ocena še pade, pa nima pomena, izpolnil sem namen. Biti, živeti, povedati, narediti, doseči, oditi. In že vidim nov cilj.

Komentarji

Priljubljene objave