Moj čas


Ura je polnoč,
Ura je jutro,
Ura je poldan,
Ura je mrak,

Ura je ena,
Ura je dve,
Ura je tri,
Ura je štiri,
Ura je pet,
Ura je šest,
Ura je sedem,
Ura je osem,
Ura je devet,
Ura je deset,
Ura je enajst,
Ura je dvanajst,
Ura je trinajst,
Ura je štirinajst,
Ura je petnajst,
Ura je šestnajst,
Ura je sedemnajst,
Ura je osemnajst,
Ura je devetnajst,
Ura je dvajset,
Ura je enaindvajset,
Ura je dvaindvajset,
Ura je triindvajset,
Ura je štiriindvajset,

Ura je pomlad,
Ura je poletje,
Ura je jesen,
Ura je zima,
jaz še bedim.
jaz se zbudim.
v šoli se mudim.
k počitku hitim.

jaz hrgolim.
sanje prikradejo se.
čarovnica me v žabo spremeni.
telo se umiri.
sanjam spet in spet.
budilka zvoni.
v šolsko klop sedem.
s poukom se kosam.
vprašan sem spet.
grem na cekret.
še malo pa bo dvanajst.
nalog za mato pa sedemnajst.
kam čas beži.
še malo pa se šola zaključi.
se šola konča.
domača naloga se dela.
žogo nabijam.
zvezke prebiram.
senvič pojem.
TV gledam.
se stuširam.
si zobe umijem.
se z deko pokrijem.
zadnje misli odbijem.

dežuje kot iz škafa.
na morju ležim.
v jabolko zagrizem.
zdaj pa vse štima!!!

Komentarji

  1. Besedil nisem mogel postaviti si nasproti, tako da je morda videz rahlo zmeden.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave